Płatności

Bezpieczne płatności w sklepie Rotomshop.pl

Zapłatę za dokonane zakupy w naszym sklepie można dokonać na 4 sposoby:

Za pomocą karty kredytowej lub debetowej

Po kliknięciu klawisz KUPUJĘ I PŁACĘ zostaną Państwo przeniesieni do Centrum Płatności Online Mollie B.V. gdzie pojawi się odpowiedni formularz do wprowadzenia danych karty kredytowej lub debetowej (w bezpiecznym połączeniu SSL) Informacje dotyczące karty kredytowej przesyłane są bezpośrednio pomiędzy klientem a Centrum Płatności Online Mollie B.V. i nie są udostępniane Rotom Polska Sp. z o.o.
Po akceptacji płatności, w naszym systemie - nawet już po kilkunastu minutach – pojawi się informacja o dokonaniu zapłaty, co oznacza, że zamówienie może zostać przekazane do realizacji. 

Płatność przelewem online

Po wyborze tej opcji płatności i potwierdzeniu zamówienia, poprzez kliknięcie klawisza KUPUJĘ I PŁACĘ, zostaną Państwo przeniesieni do naszego operatora płatności online Dotpay (poprzez platformę MultiSafepay) w celu wybrania odpowiadającego Państwu banku do zrealizowania przelewu online. Dalsza procedura płatności odbywa się zgodnie z zasadami wybranego banku.

W przypadku jakichkolwiek problemów dotyczących płatności, operator MultiSafepay, po około 1 godzinie i po około 24 godzinach, wyśle Państwu ponownie wiadomość email z linkiem, dzięki któremu będzie można dokończyć płatność online. Płatność gotówką kurierowi przy odbiorze towaru jest możliwa.

Tradycyjny przelew bankowy na konto Rotom Polska Sp. z o.o. 

W tym celu należy dokonać płatności na konto numer:

74 1050 1038 1000 0022 7489 5883

Rotom Polska Sp. z o.o.

Ul. Polna 19

55-300 Komorniki

W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia, które będzie widniało na potwierdzeniu zamówienia wysłanego mailem

Zamówienie zostanie zrealizowane dopiero po zaksięgowaniu przelewu na koncie Rotom Polska.