Faq

1. Czy możemy uzyskać u Państwa przelew z późniejszą datą płatności?
W sklepie rotomshop.pl istnieje taka opcja płatności, ale jest ona zarezerwowane tylko dla tych klientów sklepu, którzy mają założone u nas konto oraz zrobili co najmniej 3 zamówienia.
2. Czy posiadają Państwo w sprzedaży inne kolory pojemników?
Produkcja plastikowych pojemników w innych kolorach wiąże się ze sporymi nakładami finansowymi i dlatego jest możliwa tylko dla większych zamówień. Jeśli są Państwo zainteresowani dużymi ilościami w innym kolorze prosimy o kontakt, abyśmy mogli przygotować indywidualną ofertę. W przypadku mniejszych ilości dostępne są tylko te kolory jakie widzą Państwo na zdjęciach.
3. Jak jest naliczany koszt transportu?
W naszym sklepie koszt transportu uzależniony jest od wartości zamówienia, przy czym zamówienia powyżej 1000 zł są dostarczane gratis. Poniższa rozpiska dokładnie pokazuje koszty transportu w zależności od wielkości zamówienia:
0-149,99 zł netto – transport 20 zł netto
150-499,99 zł netto – transport 50 zł netto
500-999,99 zł netto – transport 74 zł netto
zakup powyżej 1000 zł netto – transport gratis

4. Czy realizują Państwo zamówienia na produkty o niestandardowych wymiarach?
Wszystko uzależnione jest od ilości. Możemy wyprodukować Opakowania o różnych rozmiarach, jednak koszt rozpoczęcia produkcji jest dość duży i ma to sens tylko dla dużych zleceń. W przypadku zainteresowania mniejszymi ilościami jesteśmy w stanie zaoferować tylko takie rozmiary jakie pokazujemy w naszym sklepie internetowym.
5. Jakim kurierem wysyłają Państwo towar? Gdzie można sprawdzić stan danej przesyłki gdy mamy nr listu przewozowego?
W sklepie internetowym rotomshop.pl korzystamy z dwóch przewoźników. Małe paczki wysyłane są przy pomocy firmy Fedex, zaś przesyłki paletowe obsługuje Rohling Suus. W mailu potwierdzającym wysyłkę zawsze są Państwo informowani, która firma dostarczy przesyłkę oraz jaki numer ma list przewozowy. Dalsze losy paczki mogą Państwo śledzić na stronach http://www.fedex.com/pl/domestic-services/index.html oraz http://tracking.rohlig.pl/show2.php?lang=pl
6. Czy możemy uzyskać u Państwa dodatkowy rabat na złożone zamówienie?
Oferta zaprezentowana w naszym sklepie internetowym zawiera cenę podstawową oraz z rabatem przy zainteresowaniu trochę większymi ilościami. Jeżeli chcą Państwo zakupić ilości detaliczne nie jesteśmy w stanie udzielić dodatkowych zniżek. W przypadku zainteresowania większymi ilościami prosimy o kontakt w celu przygotowania indywidualnej wyceny. Wówczas cena z pewnością będzie niższa niż w sklepie. Dodatkowo do klientów, którzy maja założone konto w naszym sklepie wysyłane są newsletery, które często zawierają kupony rabatowe oraz ceny promocyjne, na niektóre produkty.
7. Jak jest czas oczekiwania na dany produkt?
Produkty oznaczone jako „na magazynie” najczęściej wysyłane są w następny dzień roboczy po otrzymaniu zamówienia. Firmy transportowe mają maksymalnie 48 godzin na ich dostarczenie. W przypadku produktów oznaczonych jako „zapytaj o dostępność” termin realizacji będzie trochę dłuższy. Większość z tych produktów jest dostępna w naszym magazynie centralnym i ich ściągniecie to okres około 1-2 tyg. Niestety mogą się zdarzyć wyjątki i termin realizacji może wynieść kilka tygodni. Dlatego prosimy i kontakt z nami w celu potwierdzenia każdego przypadku indywidualnie.
8. Jak oznakowywane są palety EUR i EPAL?
Od pewnego czasu na rynku można kupić europalety z nowymi oznaczeniami. Spowodowane jest to zerwaniem współpracy organizacji EPAL oraz Międzynarodowej Unii Kolejowej UIC. Teraz obie te organizacje wydaja osobne licencje na palety z różnymi oznaczeniami. Palety wyprodukowane na licencji EPAL mają oznaczenia na obu bocznych wspornikach EPAL, zaś te z drugiej organizacji posiadają oznaczenia UIC i EUR. Oba rodzaje palet są dopuszczone do obiegu i wymienne. Po więcej informacji odsyłamy do strony organizacji EPAL http://epal.org.pl/epal-i-uic-doszly-do-porozumienia-ws-rynku-paletowego/ W naszym sklepie sprzedajemy nowe palety na licencji EPAL.
9. Jakie są wymagane dokumenty przy przewozie palet drewnianych po za granicami Polski?
Palety drewniane, aby mogły opuścić teren Unii Europejskiej muszą zostać poddane obróbce fitosanitarnej. Najczęściej jest to obróbka termiczna i jej dowodem jest znak wybijany na paletach z numerem licencji IPPC firmy, która przeprowadzała obróbkę. Firma Rotom Polska posiada taki certyfikat i nabija jego numer na wszystkich nowych paletach sprzedawanych w naszym sklepie. Ten znak powinien wystarczać do eksportu towaru. Niektórzy eksporterzy dla bezpieczeństwa załączają także kopię certyfikatu producenta, ale nie jest to dokument wymagany. Po dokładniejsze informacje odsyłam do naszej strony internetowej, gdzie ten temat jest dość obszernie opisany: http://www.rotom.pl/uslugi/norma-ispm-15/
10. Czym różnią się różne rodzaje plastiku użytego w opakowaniach plastikowych?
Opakowania plastikowe produkuje się najczęściej z polietylenu oznaczanego jako PE. Można stosować pierwotny materiał lub uzyskany z recyklingu. Materiał pierwotny jest bardziej wytrzymały i elastyczny. Ponieważ ma także zawsze stały i pewny skład chemiczny, opakowania z materiały pierwotnego są dopuszczane do kontaktu z żywnością. Materiał pierwotny jest stosunkowo drogi, dlatego takie opakowania zawsze wyróżnia wysoka cena. Opakowania z materiału wtórnego są trochę mniej wytrzymałe i narażone na uszkodzenia. Spowodowane jest to tym, iż w trakcie odzyskiwania plastiku często dostają się do niego zanieczyszczenia, dodatkowo nie zawsze mieszane kawałki plastiku mają dokładnie ten sam skład chemiczny.

Osobnym rodzaje plastiku jest materiał PO. To polietylen z recyklatu zmieszany z dodatkowymi elementami. Materiał ten jest bardzo sztywny i ciężki. Opakowania wykonane z tego materiały przeznaczone są głównie do eksportu. Materiał ten jest dość kruchy i łamliwy. Przy uderzeniu lub upadku z większej wysokości opakowanie może się połamać. Niewątpliwą zaletą tego materiału jest niewątpliwie cena. Opakowania wykonane z niego są dużo tańsze od palet wykonanych z PE.

 

Strona wykorzystuje pliki cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Afsluiten