Dostawa

Bezpłatna dostawa – optymalizuj zakupy, aby uniknąć kosztów wysyłki!

Zdjecie do strony Dostawa

Dbając o wygodę naszych klientów oraz optymalizacje kosztów proponujemy naszym klientom darmowy transport w przypadku zakupów powyżej 1000 zł netto. Przy zamówieniach poniżej tej kwoty zostanie doliczona dopłata uzalezniona od wartości zamówienia:

zakup pomiędzy 0 a 499,99 zł netto - cena transportu 50 zł netto

zakup pomiędzy 500 a 999,99 zł netto - cena transportu 75 zł netto

Faktura

Każda transakcja udokumentowana jest fakturą VAT, która jednocześnie stanowi podstawę do ewentualnych reklamacji. Faktura zawsze dostarczana jest do Państwa pocztą na adres wskazany podczas składania zamówienia. Za każdym razem, kiedy realizacja Państwa zamówienia będzie podzielona na części (zgodnie z informacją podaną w potwierdzeniu zamówienia) faktury będą wystawiane za każdą dostawę częściową oddzielnie, zgodnie z powyższymi zasadami. W formularzu zamówienia prosimy o określenie danych odbiorcy faktury oraz adresu dostawy, zwłaszcza w przypadku, kiedy będą to dwa inne adresy.

Dostawa w ciągu 48 godzin

Dostawa dokonywana jest przez firmy FedEX oraz Rohlig Suus, w zależności od wielkości przesyłki. Standardowy czas transportu wynosi 48 h w przypadku złożenia zamówienia do godziny 16 w dniu roboczym. W przypadku złożenia zamówienia po tej godzinie, będzie ono traktowane, jako zamówienie z następnego dnia roboczego. Dostawy realizowane są w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00.


Terminy dostaw

Zdjecie do strony Dostawa

Informacja o dostępności każdego produktu jest podana na karcie produktu oferowanego przez nas towaru. Nasze produkty dostępne są w 2 statusach dostępności:

Na magazynie - towar dostępny i gotowy do wysyłki

Zapytaj o dostępność - towar chwilowo niedostępny, lub dostępny w mniejszej ilości. W tym przypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu uzyskania informacji o czasie potrzebnym na realizację zamówienia.

Po zarejestrowaniu zamówienia i przekazaniu go do realizacji, wyślemy do Państwa faxem bądź mailem potwierdzenie informujące o dacie dostawy. Jeżeli okaże się, że potwierdzony wcześniej termin dostawy ulegnie zmianie, poinformujemy o tym telefonicznie lub emailem. W sytuacji, kiedy z przyczyn niezależnych od nas, nie będziemy mogli zrealizować dostawy np. okaże się, że producent wstrzymał produkcję lub dokonał zmiany asortymentu, skontaktujemy się z Państwem w celu uzgodnienia dalszego postępowania.

Uszkodzenia przesyłki

Podczas odbioru przesyłki od Kuriera prosimy każdorazowo o skontrolowanie czy opakowanie nie nosi śladów uszkodzenia. Jeżeli tak, to prosimy wpisanie stosownego komentarza na liście przewozowym, jako podejrzenia wady ukrytej. Znacznie uprości to cały proces ewentualnej reklamacji. Pomimo tego, że współpracujemy tylko ze sprawdzonymi dostawcami, to nie można w 100% ograniczyć uszkodzeń opakowania i towaru podczas transportu. Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.

 

Strona wykorzystuje pliki cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Afsluiten