Płatności

Bezpieczeństwo zakupów z serwisem PayU – wybierz dogodną dla Ciebie formę płatności! 

Zdjecie do strony Płatności

Gwarantem bezpieczeństwa zakupów w sklepie rotomshop.pl jest serwis PayU. 
Serwis PayU jest liderem na polskim rynku płatności online. 
Chcąc skorzystać z serwisu PayU i w ten sposób dokonać zapłaty, wystarczy po złożeniu zamówienia kliknąć w przycisk „Płacę” i postępować zgodnie z dalszymi komunikatami.
Po akceptacji płatności, w naszym systemie - nawet już po kilkunastu minutach – pojawi się informacja o dokonaniu zapłaty, co oznacza, że zamówienie może zostać przekazane do realizacji.

Zapłatę za dokonane zakupy naszym sklepie można dokonać na 4 sposoby:

Płatność gotówką przy odbiorze

 Opłata kurierowi przy dostawie paczki.

Za pomocą karty kredytowej

Po kliknięciu na klawisz WYŚLIJ ZAMÓWIENIE zostaną Państwo przeniesieni do Centrum Autoryzacji Transakcji Elektronicznych Platnosci.pl PayU S.A. gdzie pojawi się odpowiedni formularz do wprowadzenia danych karty kredytowej (w bezpiecznym połączeniu SSL 128 bitów) - UWAGA !!! tylko tzw. wypukłej karty - wyjątkiem jest karta Visa Electron wydawana przez Bank Inteligo. W celu dodatkowej identyfikacji właściciela karty kredytowej, system Platnosci.pl PayU S.A. wymaga podania numeru PESEL. Informacje dotyczące karty kredytowej przesyłane są bezpośrednio pomiędzy klientem a Centrum Autoryzacji Transakcji Elektronicznych Platnosci.pl PayU S.A. i nie są udostępniane Rotom Polska Sp. z o.o.

System do obsługi internetowych transakcji jest zgodny ze standardem SET/MIA (Merchant Initiated Authorization) i został zbudowany w oparciu o oprogramowanie dostarczone przez renomowanych producentów, posiadające certyfikat zgodności ze standardem SET wydanym przez organizację SETco.

Uwaga! - produkty rezerwowane są dla klienta w momencie otrzymania z Centrum Autoryzacji Płatności PayU S.A. potwierdzenia pomyślnie zakończonej transakcji. Klient otrzymuje wówczas e-mail informujący, że zamówienie zmieniło status na przyjęcie do realizacji.

Przelew poprzez PayU

Po kliknięciu na klawisz WYŚLIJ ZAMÓWIENIE nastąpi przekierowanie do wybranego banku w celu dokonania przelewu. W przypadku niektórych banków (Bank Pocztowy, BGŻ, Citi handlowy, Deutsche Bank, Getin Bank, INVEST-BANK, Kredyt Bank, Millennium, Polbank EFG, Raiffeisen Bank) nastąpi wygenerowanie danych do przelewu. Tytuł płatności oraz kwota są istotnymi elementami poprawnego zaksięgowania przelewu. Prosimy zatem nie zmieniać kwoty transakcji oraz nie modyfikować otrzymanego tytułu wpłaty. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest wysłanie przelewu natychmiast po złożeniu zamówienia.

Uwaga! - produkty rezerwowane są dla klienta w momencie otrzymania z Centrum Autoryzacji Płatności PayU S.A. potwierdzenia pomyślnie zakończonej transakcji. Klient otrzymuje wówczas e-mail informujący, że zamówienie zmieniło status na przyjęcie do realizacji.

Dostępne banki:

  • Alior Bank
  • Bank Pocztowy
  • BGŻ
  • BPH
  • BZ WBK
  • Citi handlowy
  • Deutsche Bank
  • Eurobank
  • Getin Bank
  • ING Bank Śląski
  • Inteligo
  • INVEST-BANK
  • Kredyt Bank
  • Lukas Bank
  • mBank
  • Meritum Bank
  • Millennium
  • MultiBank
  • Nordea
  • Pekao
  • PKO BP - iPKO
  • Polbank EFG
  • Raiffeisen Bank
  • oraz inne.

Zwykły przelew bankowy na konto Rotom Polska Sp. z o.o. 

W tym celu należy dokonać płatności na konto numer:

74 1050 1038 1000 0022 7489 5883

Rotom Polska Sp. z o.o.

Ul. Polna 19, Komorniki

55-300 Środa Śląska

Zamówienie zostanie zrealizowane dopiero po zaksięgowaniu przelewu na koncie Rotom Polska.

Loga banków

Strona wykorzystuje pliki cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Afsluiten